Ile tak naprawdę kosztuje pozycjonowanie sklepu?

Jakie efekty daje pozycjonowanie strony internetowej? Daje efekty w postaci lepszej pozycji w wyszukiwarce na określone frazy. Wszystko w dalszej kolejności przedkłada się na większą sprzedaż i zyski. Cena pozycjonowania sklepu w perspektywie kilku miesięcy, w porównaniu do osiąganych wyników może być bardzo opłacalna.

Na czym polega pozycjonowanie?

Wśród usług, które składają się na tę ofertę, można znaleźć między innymi:

  • wybór słów kluczowych
  • planowanie strategii SEO
  • pozycjonowanie fraz
  • audyt strony
  • tworzenie sieci linków
  • dodawanie linków
  • optymalizacja strony
  • tworzenie treści

Oprócz wyżej wymienionych, można znaleźć jeszcze wiele różnych usług, które są zależne od przedsiębiorstwa, które będzie zajmowało się pozycjonowaniem danej strony.

Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu?

Tak naprawdę nie da się tego jednoznacznie określić. Miesięczny koszt może wynosić od kilkunastu do nawet kilku tysięcy złotych. Wszystko zależy od jakości usługi, ilości słów kluczowych, wybranych usług, czasu działania i tak dalej.

Jednego można być jednak pewnym, że koszt pozycjonowania sklepu nie będzie sięgał poniżej 500 zł, jeśli chce się osiągnąć dobre wyniki. Oferty do tej kwoty, mogą nieść za sobą poważne negatywne konsekwencje, w skład których mogą wchodzić różne kary przykładowo od wyszukiwarki Google za nienaturalne linkowanie do strony.

Na osiągnięcie dobrej pozycji należy miesięcznie wydać co najmniej 1500 zł. Jest to kwota, która pozwoli na znalezienie się na początkach wyszukiwani w ciągu kilku miesięcy. Nie raz jednak oferty potrafią sięgać ceny 5000 zł. Samo pozycjonowanie to naprawdę długi okres, więc należy być cierpliwym. Konkurencyjne firmy mogły już na ten proces wydać wiele pieniędzy i dogonienie ich może zająć sporo czasu.

Dlaczego warto pozycjonować sklep internetowy?

Jest to inwestycja na lata, które może skutecznie wpłynąć na rozwój sklepu, a także uzyskanie wysokiej pozycji w rankingach branży. Dzięki dostaniu się na listę pierwszych dziesięciu wyników na branżowe słowa kluczowe można znacznie zwiększyć swoje obroty, a także zyskać wielu nowych klientów. Będzie to dobra sytuacja dla poszerzania swojej oferty, a także zwiększania granicy działania.

Zainwestowanie kilku tysięcy, może przynieść kilka, a nawet kilkanaście razy więcej. Na marketingu nie należy oszczędzać. Nie ma więc na co czekać i czas skorzystać z oferty pozycjonowania.